onsdag 10. november 2010

26.10.10 - Farging, siksing av vev, førebuing til kunstarbeidskrav, rettleiing

Tre av mine fem forsøk med farging
Siste forsøk med farging - denne gongen eit større stoffstykke, men svakare farge
- same bretteteknikk som nr. 1 frå venstre i biletet over
Denne dagen fekk vi prøve å farge stoff ved hjelp av teknikken bati batikk, ein av dei mange shiboriteknikkane som finst. Her brettar ein stoffet og surrar det inn med tråd eller legg det i press mellom to blokker, slik at fargen ikkje kjem til alle plassar. Eg prøvde meg på fire ulike måtar. Resultata ser du over, bortsett frå det eine stoffstykket. Det har eg teke i bruk som ein del av arbeidskravet i kunst.

Det eg hadde veva, vart veva sist på den veven - noko som var grunnen til at eg ikkje vevde meir enn eg gjorde og at eg fekk mykje renning å leike meg med
- her er seks og seks trådar knytte saman
Elles skulle vi sikse kantane på veven vår, slik at den ikkje gjekk opp og så ta vår del. Min del ser du over. Den vart ikkje så lang, og eg fekk diverre ikkje prøve den grove veven. Neste gong:)

Weidemann og denne versjonen av Inntrykk frå naturen vann i valet av kunstverk til kunstoppgåva - 150x150 cm - avbilda frå boka om Weidemann av Erik Egeland
Etter diverse diskusjon og idémyldring med meg sjølv og medstudentar, fann eg ut at det var dette kunstverket eg ville arbeide vidare med. Eg liker fargane og fann garn som stemte overeins. Synest dei passar godt saman. Berit viste meg litt av uttrykket til kunstnaren Ghada Amer. Ho syr og let trådendane henge, festar dei ikkje. Det gir eit spesielt uttrykk. Trur eg vil la meg inspirere av det. Vi får sjå.

Elles har eg bestemt meg for å skrive om collage og Picasso sitt arbeid me den teknikken i fagteorioppgåva og fått dette godkjent. Berre å sette i gong!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar