tirsdag 26. oktober 2010

25.10.10 - Vev og tenkearbeid i høve kunstoppgåva

I dag var første dag på tredje samling og temaet for dagen var veving. Det er spennande fordi eg ønskjer å vite litt om forskjellen mellom vanleg barnevev, slik eg sjølv har drive med og som er enkelt å gjere i skulen, og fordi mamma har ein vevstol heime, som ikkje er oppe, men som kanskje kan bli sett opp dersom dette er noko som fell i smak;)

Eg har fått prøve litt veving i dag og det verkar kjekt! Eg har fått bekrefta at det ikkje er så altfor ulikt barneveven, berre større og lettare (ein slepp nåla, men kan berre skli skyttelen gjennom trådane som ein har tredd på ein slik måte at det er enkelt å dele dei). Eg innser at ein må sette seg inn i ulike teknikkar og planlegge arbeidet før ein set i gang å veve, men det verkar kjekt!

Skytlar og filleskytlar framme til venstre, biletvev framme til høgre, vevstol bak til høgre, snødekt Sogndal bakerst
Hespetre til venstre, biletvev framme til høgre, spolemaskin bak på bordkant til høgre
Det øvste partiet har eg veva:)
Vevearbeidsplassen min
Vi fekk òg høyre litt om farging, sjølv om det hovudsakleg er tema i morgon. Men farging kan gi mønster både etter veving og strikking, som vist nedanfor.

Brukskunst av læraren vår! - strikka hue og veva skjerf - hua og skjerfet til venstre er farga med ein japansk fargeteknikk
Elles var eg på biblioteket ein tur og lånte meg bøker for å finne inspirasjon til kunstoppgåva mi. Tenkte ein del på alle arbeidskrava i dag, men kunstoppgåva var i hovudfokus. Eg har litt lyst til å arbeide med "Student med pipe" av Picasso, men verka til Weidemann og Thaulow fascinerer meg òg. Vanskeleg val.. Skal få rettleiing i morgon:)

Tenkearbeidsplassen min
What to choose? - Picasso, Weidemann eller Thaulow?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar